28 Şubat 2013 Perşembe

Genel Çağrı...

Burada hep keskin cümlelerden kaçtım ben...
İstedim ki defterini çubuklu kaplayan çocuk olsun hep,
ya da ne bileyim kalın gözlükleriyle toruna kazak ören nine...
Ama bugün artık iki kelam etme zamanı geldi...
Doğrudan, herkese... Belki haddimi aşarak... Ama samimi...
(Sonuna kadar okumadan sövüp gitmeyin)

Yönetime:
İki tane masa tenisi maçı kazanılsa herkes canlı bağlantıda..
Şöyle bir emeğin sonucu, böyle kazandık... Büyüğüz filan...
İçerde dışarda kumpasın bini bir para...
Ortada kimse yok... Çoğunuzun adını bilmiyoruz ya hu?
Kimsiniz, ne iş yaparsınız, neden yönetici oldunuz?
Kongre 3 temmuzdan epey sonraydı... madem korkuyordunuz neden yönetime girdiniz?
Ya ortaya çıkın, ya fotoğraftan çıkın...

Taraftara:
Kim kimi niye sevmiyo, niye gitmesini istiyo ezberledik...
Tamam başkan içeri girmeden bir sürü hata yaptı...
Tamam siz gitmesini istiyosunuz, bu devirde kimse padişah değil... evet...
Tamam deplasmanlarda kelle koltuk Fenerbahçe için çarpıştınız...
Tamam endüstriyel futbola yenilmeyeceğiz...
E be abi, 106. yılına girmiş kulübün anasını belliyolar be...
Kim hangi lobiyle nerede karar aldırıyo en iyi siz biliyosunuz...
bir taraftar bir takımı nerelere taşıyabilir en iyi siz biliyosunuz...
başkan nefretinin bedelini takıma ödetmek niye?
edirneden ardahana olan bitenden habersiz tv başında kahrolan adamın suçu ne?
uefa bunca bilenmişken, şovun anlamı ne?
bu kadar mı zor baltaları gömmek? bu kadar mı zor "lan şu işi sene sonuna bırakalım" demek?

Takıma ve hocaya:
Sene içinde onca maçı inatla laubalilikle geçirmesek bunlar olmazdı biliyoruz dii mi?
mücadele ettiğinizde ligde rakibiniz olmadığını görüyoruz değil mi?
haklı ya da haksız kişisel hesaplaşmaların sonucunu anlıyoruz değil mi?
sizin işinizin tüm bunlardan bağımsız profesyonelce oynamak olduğunu biliyoruz değil mi?
topu yanındaki arkadaşına atamamamın, birbirini kollamamanın mazereti olmadığını biliyoruz değil mi?
Oyna be kardeşim... Terlet o formayı... Aklınla oyna ama... Kalbinle oyna...
Sonra ister yen, ister yenil...
Ama bil ki tüm bu saldırıların kalkanı da, mutluluğun anahtarı da sendedir...
bir umudumuz sensin yani... anla be...

Başkana:
Çıkın artık bu ben hapis yattım psikolojisinden...
elbette yatmadan bilemeyiz... elbette anlayamayız yaşadıklarınızı...
yeminle büyük saygı duyuyoruz orada geçirdiğiniz her dakikaya ve tabii baş eğmemenize...
Fakat ya çıktıktan sonrası...
söyledik size...
önce taraftarla görüşün diye... teşekkürü de onlara edin... desteği de onlardan isteyin...
kim yürümüş kim yürümemiş bırakın...
toplayın tek tek... bugün ilk gün deyin... verin omuz omuza diye...
yapmadınız... aksine içeriyle dışardan daha çok ilgilendiniz...
yapın artık... bırakın e tribünden adam topladığınız günleri...
kucaklayın şu camiayı...
yargıtayı da anlıyoruz kader gününü beklemeyi de...
ama içerdeki birliği oluşturun artık... çıkın o cezaevinden... gerçekten çıkın...

fırsatçılara:
sizde biraz haysiyet varsa... gerçekten biraz sevdiyseniz lefterin emaneti bu formayı...
çekin o elleri en azından şimdi...
bırakın bu devirirsek şimdi deviririz hesaplarını...
dağbaşı değil burası... fenerbahçe...ikna edin kongre üyelerini.. devirin başkanı...
ama şimdi mi be abiler...
çanakkaleyi geçmiş geliyo gemiler! şimdi mi?
böyle olacağını sanıyosanız... hayal kuruyosunuz...
darbeyle gelen, tenekeyle gider...

herkese...
gelin artık... birbirimize öteki beriki muamelesi yapmayalım...
maçın ilk dakikasındaki gibi omuz omuza yapalım...
yanımdaki kim diye bakmadan... sadece formayı görerek...
samimiyetle... yeminle...
ya da hepsini boşverelim...
uefayı ligi kupayı...
bu sene dönüşüm senesi olsun...
yakalım gemileri... herkes kussun nefretini...
kalan sağlarla devam etsin fenerbahçe...
nası olsa sokakta oysana kaldırımda desteklemez miyiz?
öyle işte...

ya da sktiredin bu yazıyı... amaaann başkan yalakası deyin... ya da başkan düşmanı... işinize gelen bölümü kabul edin... gerisini gömün gitsin...

ben bi tek gerçek biliyorum... babamın emaneti triko çubuklu... sen ben o, padişah, reis, münferit...
ölümsüzlüğü bulmadıkça gideceğiz... o kalacak... mümkünse yukarda kalsın...

selam sevgi... apo...

13 yorum:

  1. Ellerine sağlık abi %100 katılıyorum

    YanıtlaSil
  2. hepsi doğru ancak başkana söylediklerin daha doğru.

    YanıtlaSil
  3. hepsinin altına imzamı atarım da, ok yaydan çıkmış durumda artık be abi.. oku geri döndüremezsin bu saatten sonra.. fenerbahçe taraftarı bölündü.. camia sallantıda.. 3 temmuz sürecinde kişilere değil, kuruma destek vererek tek yürek olunmuştu..

    ya bi 3 temmuz daha gerek..
    ya da takımından, yönetimine, sil baştan..

    YanıtlaSil
  4. Mızrak gibi bir yazı.Dilerim hedefe varır ve sonuç Fenerbahçemiz adına hayırlı olur...

    YanıtlaSil
  5. Bu yazilanlara katilmamak mumkun degil... Anlayabilsek bi' de...

    YanıtlaSil
  6. Ağzınıza sağlık reis.
    Bir de bir kaç ricam olacak; bu UEFA denen menem şey UEFA Union des Associations Européennes de Football
    Peki bu adamların web sitesinde Kore ve çince dahil 10 lisan seçeneği varda üzerimizden gelir elde eden kurumun web sitesinde birliğe üye olmayan Kore lisan seçeneği var( kore ile bir derdim yok tabi) ancak Türkçe seçeneği yok. UEFAnın terbiyesizliklerine bu noktan başlayıp tavır koymazsak, ömür boyu bunların çaldığı düdğe boyun eğmek zorunda kalırız ki bu bence takımlar üstü bir densizliğidir UEFA nın.

    YanıtlaSil
  7. altina imza atarim,eline kalbine saglik.TEK ASK FENERBAHCE

    YanıtlaSil
  8. Bu yazıyı yazan diyor ki fişekleri atanın attıranın yanına kar kalsın. Fenerbahçe'yi karıştırmak için icazet alanların yanına kar kalsın. Onların amacı Yönetimi yıpratmak. Biz yine bu hedefe kitlenelim diyor. Alttan vuruyor üstten yazıyor.

    YanıtlaSil
  9. bu yazıyı yöneticilere okutmak lazım

    YanıtlaSil
  10. Aziz Yıldırım'ın bıraktığı gün Fenerbahçe'yi bırakmak farz oldu. Bu kadar şeref yoksunu insanla dava arkadaşlığı olmaz. Takımına ihanet eden anlayışla aynı renklere sevda olunmaz. AKP Suriye'yi nasıl karıştırdıysa Fenerbahçe'yi de o şekilde karıştırdı. Aziz Yıldırım'a bel altından vurmaya çalışan zihniyete çanak tutanlar her kimlerse takımına sahip çıkan Fenerbahçe taraftarından tarihi cevabını alacak.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Mükemmel yazmışsın yine bu yazıyı yönetim başkan taraftar muhalefet futbolcular okumalı herkes üzerine düşeni yapmalı.Çok samimi bir yazı

    YanıtlaSil