6 Şubat 2011 Pazar

rıdvan...

bir an benim de kalbim durdu.. öylece bakakıldım bilgisayar ekranına.. haber siteleri senin kalp krizi geçirdiğini yazıyordu.. nerelere gittim geldim bilemezsin son durumunun iyi olduğunu okuyana kadar...

ne kadar insanın çocukluk kahramanı olduğunu tahmin bile edemezsin.. sevildiğini bilirsin ama posterine sarılarak uyuyanların sayısını sen de kestiremezsin..

taştan kaleli yıllardı daha.. sen gelene kadar hepimiz orlon formaların arkasına 10 numara yazdırırdık.. peleydik maradonaydık hepimiz.. cemildik... ama her yer 8 numarayla doldu senden sonra.. gerektiğinde yumruklaştık birbirimizle olmaz 8 numara benim diye.. okul takımında ve amatörde de hocaya yalvarıp 8 giydim ben biliyor musun ? hala formalarımın arkasına geronimo yazdırırken rakam hep aynıdır sekiz.. uğurlu sayın ne diyenlere ne kızılderili astrolojisine göre yanıt verdim, ne başıma gelenlerin yorumlamasıyla.. 8 dedim hep.. sadece sekiz...

senin gibi futbolcu gelmedi biz yaşarken.. kimse bu kadar hızla giderken yön değiştiremez, içeri kat edemez derdi spikerler, araba bile bu kadar çabuk hızlanamaz diye eklerdi bir başka yorumcu.. sen koşarken tribün ilk harekete geçtiğin yerden itibaren meksiko yapardı her atakta.. minderli amcalar top sana gelir gelmez ayağa fırlardı çünkü.. evden sarılıp gelen dolmalar ve kuruyeşim sağa sola saçılırdı ani deparlarında.. ama bu yüzden çok sevmedik ki biz seni.. çok gol attığın, en hızlı koştuğun için hayranın değiliz ki ? özel hayatın da hiiç umrumuzda olmadı.. sakat sakat oynamaların da değil bugüne kadar hiç unutmamamızın nedeni.. güzel aamsın be rıdvan abi.. en güzel yanı bu işte.. ne adli iddialar sarsar bu hayranlığımızı ne başka bi şey.. bazı adamlar ne yapsa güzeldir.. yoksa rahmetli anneannem niye ağlasındı ki, şeytan demesinler bizim oğlana diye..

sen değil misin teknik direktörlüğü sırf Fenerbahçe zarar görmesin diye namağlup durumdayken bırakan ? Sen değil misin fenerli olmayanlara da kendini sevdiren ? Sen değil misin başkasında tüm maçların en ince ayrıntılı görüntüleri olduğu halde kelle kadraj konuşup tüm türkiyeye dinleten ? Tüm bunlar biraz hızlı koşmayla olur mu sanıyorsun ? Sen bizim için futbolun hala solmayan gülen yüzüsün..

Sen bizim çocukluğumuzsun Rıdvan abi.. Senin kalbinin teklemesi demek bizim damarların sıkıntıya girmesi demek.. Stent midir ne halttır, iyi baksın sana.. Dikkatli mi yiyecen, dikkatli mi spor yapacan orasını bilmem abi.. Ben Samsun'da seni otelde görecem diye komi, garson, aşçı kılıklarına boşuna girmedim abi.. Bizi bırakıp hiç bi yere gidemezsin..

Bak şimdi Altay'a attığın o accayip golü izliyorum mesela zihnimde, sonra sparta maçında o karşı karşıyayı kaçırıyorsun ama kızmıyorum hiç.. Çabuk kalk sahaya dön abi.. Sen olmadan ne futbolun tadı olur ne hayatın.. Sen hafızamızın güzel yanısın.. Unutmadan.. 4-3ün cd'sni verecektim sana bak, hala uygun günü ayarlayamadın.. Senden haber bekliyorum.. Haydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder