19 Şubat 2011 Cumartesi

dekolte...

defne dekolte giyiyor muydu acaba ?
yaşarken tacize uğradı mı bilmiyorum ama gittikten sonra çok taciz edildi malum...
evliyken başka bir erkeğin evinde son nefesini vermek de dekolte giymek gibi suçluluk durumu yaratır mı ?
bir yanda türkiyenin en çok okunan yazarlarından biri konuşuyor..
tek allah duası almamış duayen kişi..
defne joy'a su testisi diyor...
naptın abi demeye kalmadan
ilahiyat profesörü çıkıyor dekolte giyen kadın tecavüze uğrarsa o da az suçlu değildir buyuruyor..
sonra pardon...
tecavüz dememiş taciz demiş...
yani memesinin çatalını gösterirse bir kadın yalnız ve güzel ülkemizde
adamlar da onu taciz ederse...
kadın da ortakmış bu hayvanlığa...
merak ettim ben ikisini üst üste koyunca...
özgürlüklerin savunucu hıncal uluç ne düşündü acaba dekolte haberlerini okurken ?
ya bu ne hocam mı dedi mesela içinden ? isyan mı etti ?
kadını koyduğu yere bakılırsa altına imza atmalı gibi geldi bana...
asıl mesele sevgisizlik demiştik ya...
öyle işte...
hıncal bey tek tabanca malum...
hocamızın 5 çocuğu varmış ama...
saçının teline zarar gelsin istemez hiç birinin muhtemel...
bende bi tane var ellerinizden öper... her telefonda içim titriyor..
afedersiniz; kakasını zor yapsa gözüm yaşarıyor...
sizin hiç içiniz sıkılmıyor mu be abicim insanlara böyle şeyler yazarken
töre yüzünden kızını kardeşini öldüren yengesiyle evlenen adamdan farkınız ne ?
hocamız dar giysi, parfüm filan diye devam etmiş de onlara girmeyeyim artık...
ortadaki feverana bakıyorum, dindar laik vesaire...
millet girişmiş yine birbirine...
oysa burada mesele insan...
ilahiyatçı hocama sorarım ben;
kul hakkı nedir bildin mi orhan hoca ?
dekoltenin beynamazlığın affı var da
kul hakkının var mı, bize bi anlat hele...
ya da
sen, şu malum vakitçi, hıncal abi, biraraya gelin
size bir sınav yapsın dekolteliler...
din kültüründen geçersiniz de
bakalım ahlak bilgisinden kaç alacaksınız !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder